maandag 11 juni 2012

Shoplog Summer fever

Oh jongens wat heb ik zin in de zomer, lekker een bruin kleurtje, korte broekjes aan en hele dagen in de zon liggen!

Helaas denk het weer in Nederland hier anders over.. dus besloot ik om maar alvast wat zomerse kleren te kopen om in de stemming te komen.


Het roze topje zag ik en ik was meteen verliefd! die kleur is echt super als je een beetje bruin bent geworden, het laat je nog veel bruiner lijken.
deze was van de America today en hij was €25,- 

Ik wilde ook al een tijdje een licht roze korte broek kopen, in de zomer lijkt het me echt super leuk om te combineren met allerlei vrolijke zomerkleurtjes.
Deze was van de Zara en was €25,-

Ik ben ook nog even bij de Sting geweest en daar heb ik een zwarte legging gekocht, deze draag ik in de zomer met een lang topje erop.
Deze was €15,- 
Ook heb ik bij de Sting deze zonnebril gekocht! deze ga ik in mijn tas gooien voor zomaar even in het park of voor mijn werk. deze was maar €8,- 
hiernaast even een foto om te laten zien hoe stoer ik eruit zie met mijn nieuwe zonnebril:

 
 

4 opmerkingen: