zaterdag 2 juni 2012

Mei favorieten 2012

Alweer een maand voorbij! Wat gaat dat toch snel! 
Dit zijn de producten die ik de afgelopen maand extra veel gebruikt,geliefd en op gemaakt heb:



Lip en cheek tint van de Etos
Deze heb ik toen toevallig een keer in de aanbieding gekocht en ik was hem eigenlijk gewoon vergeten maar laatst had ik geen zin in een roze maar in een rood. 

Deze geeft echt een super natuurlijke kleur en blijft de hele dag zitten. Echt een super blush!







Lush Dream Cream
Deze heb ik 2 maanden geleden in mn Glossybox gekregen en met het warme weer en dus mijn droge huidje kwam deze goed van pas.

Ik vind de geur echt heerlijk, de vloeibaarheid is prima en hij hydrateerd echt als een beest!  

En het is ook een van de weinige producten van de lush waar mijn huid goed tegen kan.
Normaal ben ik erg gevoelig voor bepaalde ingrediënten maar hierbij heb ik nergens last van.


 Een boek!? ja een boek. delirium amoris om precies te zijn. 
Dit is op aanraden van Elle van Allthatglitters21 van Youtube
Link: http://www.youtube.com/watch?v=6WZsSgqHeNU 

En ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo heb genoten van een boek! Echt een heerlijk,fantastisch,geweldig boek!! Ik raad het je echt aan!





essence fruity lip tint
Hmmm! dit smaakt naar de snoepjes die je vroeger had die ook in de vorm van een lipstick waren.
Mijn vriend vind het echt verschrikkelijk maar ik kan er echt geen genoeg van krijgen.

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten