dinsdag 5 juni 2012

Shoplog Catrice,Bavaria & Batiste

Ik ging eigenlijk naar de kruitvat om de nieuwe collectie van catrice te bekijken, uiteindelijk heb ik daar niks van gekocht maar wel een heleboel andere leuke dingetjes gevonden!


Voordat ik naar de kruitvat ging ben ik eerst naar de supermarkt geweest om het nieuwe Bavaria jurkje te halen.
eerst was ik niet echt overtuigd dat het mij zou staan, hij heet namelijk de V dress en laten we eerlijk zijn... mijn lichaam is niet gebouwd voor V jurkjes, topjes of wat dan ook.

Maar.. ik moet eerlijk zeggen dat het helemaal niet verkeerd staat, ik moet zeker wel een topje onder het jurkje aan want anders is ie echt te laag aan de voorkant maar verder is ie super! 

ps. er zit geen foto van het jurkje bij mij aan toegevoegd omdat ik vergeten was om mijn super mooie sokken met bloemetjes uit te doen en het zag er dus een beetje debiel uit... :$ 

Toen vervolgde ik mijn shopmissie naar de Kruitvat. 

Ik was eigenlijk gegaan voor de catrice limited editon collectie maar daar kon ik niks leuks bij vinden. Gelukkig wel andere leuke dingetjes!

Ik heb het concealer palet van catrice gehaald, een nieuwe blush (ik swatchte deze op mn hand en was meteen verliefd!) en de highlighter pen.

op de bon staat niet welk product het is er staat alleen catrice maar dit is wat er op de bon staat:
€3,49
€3,79
€3,99

dus alle producten zijn rond de 3/4 euro.

Ook wilde ik droogshampoo uitproberen. Ik ben een tijdje op zoek geweest naar Batiste want ze hadden ze bij mijn Kruitvat lekker onopvallend ergens onderin een schap gelegd..

hiernaast heb ik nog een mini droogshampoo voor als ik bij mn vriend slaap gekocht van het kruitvat eigenmerk.



 De Batiste droogshampoo is €5,49 en de mini is €1,49


En als laatste.. 
Ik kon het weer niet laten hoor, het schepsnoep van de Kruitvat.

1 opmerking: