woensdag 3 april 2013

Essence french click & go nails review

Ik dacht vandaag om even iets nieuws uit te proberen. ik had zin om iets mooi's met mn nagels te doen.
Ik zag de essence click & go nails, het deed me een beetje denken aan de impress nails. de click & go nails kosten 3 euro dus die gok wilde ik wel nemen. 

het was alleen een beetje jammer dat de handleiding op de achterkant in het Duits was, en ik kan absoluut geen duits! dus ik heb aan de cassiere's gevraagd wat er op de achterkant stond haha! gelukkig konden zij wel iets meer van het verhaaltje maken. 
er staat in de handleiding dat je de nagels er zo op kan plakken en dat ze na ongeveer 3 dagen vanzelf weer loslaten, als je ze eerder wil loshalen moet je weken in warm water.

meteen toen ik thuiskwam wilde ik ze meteen uitproberen. hieronder zie je het resultaat.

 
dit is wat er in het pakketje zit als je hem openmaakt.












eerst heb ik alle nagels op mijn echte nagels gepast en deze op de goede volgorde gelegd.













daarna begon ik met plakken, je moest best veel kracht zetten om de nagel goed vast te zetten want er zit maar een heel klein beetje lijm op die je door middel van drukken moet verspreiden over je nagel. vanaf de bovenkant ziet het er best mooi uit maar als je dan naar de voorkant van je nagel kijkt is het wat minder mooi...















zelfs na heel veel drukken bleef de nagel nog steeds bovenop de andere nagel zitten, je ziet het hierdoor duidelijk, dat is echt jammer. (je ziet aan mijn nagel ernaast wel waarom ik eens een keer nepnagels wilde proberen, mn nagels waren echt broos en tot kort afgebroken)


















ik heb hierna nog een paar nagels geprobeerd maar het bleef hetzelfde, ze plakte niet goed en je zag ze heel erg goed zitten op je nagel vanaf de voorkant. 
na een paar keer opnieuw proberen en goed aandrukken heb ik ze er uiteindelijk toch weer afgehaald. 
ik vond het echt niet mooi geworden, jammer want ik hoopte dat ze een mooie budget oplossing zouden zijn voor de impress nagels. 

ik heb de rest van de nagels nog bewaard. misschien dat ik het over een tijdje nog een kans ga geven. 

voor nu zou ik niet aanraden om ze te kopen, het is mooier om je nagels goed te lakken of je moet wat meer uitgeven en het ergens laten doen.
  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten