vrijdag 22 juni 2012

Maybeline Color Tatoo


 
Yay! De maybeline color tatoo is in Nederland verkrijgbaar. Op vlogs uit andere landen werd hier al veel over gesproken en was het een populair product.                                                                                         
Ik heb mijne bij de Etos gekocht omdat op alle maybeline oog en nagellak producten het 2e gratis is.
Ik heb heel lang voor het schap staan twijfelen over hoeveel ik er zou nemen, de 2e gratis klinkt namelijk wel heel verleidelijk...
Uiteindelijk heb ik besloten dat ik eerst wilde kijken hoe ze mij bevielen en als ik er echt gek op was kon ik er altijd nog meer halen.
Ik heb een gouden kleur en een matte donkerbruine kleur gekozen.
hieronder staan wat foto's:




 




8 opmerkingen:

  1. Oeh, ik vind de donkere supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa deze producten moet ik ook hebben! Ik wou vorige week naar de stad maar daar is het niet van gekomen dus ik ga zeker morgen of overmorgen kijken of ik wat mooie kleurjtes kan bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah i'm in love! Ik zag deze al in een michelle phan video ( als het goed is ) en ik wilde gelijk weten wat het was! Ik vind de kleuren super mooi maar de pigment is ook echt geweldig, ik ga ze ook snel kopen! :D

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er erg goed uit! Ben heel benieuwd hiernaar.
    Zag dat ze volgens mij bij de Etos in de aanbieding waren dus toch maar eens even kijken in de winkel :)
    Lfs, Cherel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi!! Ik wil ze ook heel graag. Helaas hadden ze deze vorige week bij mij nog niet hadden bij de etos. Ik heb mijn nummer achtergelaten en ze bellen mij als ze binnen zijn.. krijg ze dan wel voor de actie prijs!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat zien beide kleuren er ontzettend mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen