zondag 17 februari 2013

tweede oorgaatje laten zetten


afgelopen vrijdag heb ik mijn tweede oorgaatje laten schieten aan beide kanten.

waarom?
Ik was er al een tijdje over aan het denken. Veel vriendinnen van mij hebben er ook 2 of zelfs 3 en ik vond dat altijd mooi erg staan.Ik wilde graag iets veranderen aan m'n uiterlijk wat niet zo standaard was als m'n haar knippen. 

Ik mocht er vroeger (toen ik iets van 15/16 was) nooit een oorgaatje bij van mijn moeder, nu ben ik inmiddels 20 dus kan ze er niet zoveel meer over zeggen.
Dus besloot ik afgelopen vrijdag, zonder tegen iemand te zeggen wat ik van plan was, naar de juwelier te gaan en er een oorgaatje bij te laten zetten.

pijn?
ik vond het echt dood eng om in daar te gaan zitten en die vrouw op me af te zien komen met een soort pistool. Maar de vrouw die het deed stelde me heel erg op m'n gemak en zei dat het echt heel erg weinig pijn deed.
van mijn vorige oorgaatje kon ik me niet veel meer herinneren, ik was toen een jaar of 6, dus daar had ik ook weinig geruststelling van.

De vrouw wachtte tot alle klanten de winkel uit waren en zette dat pistool ding op mijn oor, ze ging eerst even meten of het apparaat zo goed zat, daarna zei ze , hier komt ie en tegelijkertijd schoot ze het gaatje erin. 
de oorbel zat er dus ook al meteen in. het duurde ongeveer 10 seconde om beide gaatjes erin te zetten.

het deed echt veeeeel minder pijn dan ik had gedacht, het voelt alsof iemand een wasknijper op je oor zet, dat voel je ook wel eventjes maar verder viel het echt reuze mee.

blij mee
ik ben echt heel blij dat ik het gedaan heb, ik wilde graag iets doen wat ik eigenlijk heel erg eng vond en iets wat ik ook wel heel stoer vond staan.
voor mij was dit een tweede gaatje.
ik ben niet van plan om ooit nog meer piercings te nemen, heel misschien zou ik ooit wel een kleine tatoeage willen maar voorlopig vind ik het zo wel rebels genoeg haha.




1 opmerking:

  1. hey denise, ik ben 11 en ik mag misschien tweede gaatjes als ik 13 ben.

    BeantwoordenVerwijderen