maandag 16 september 2013

My week in pictures

hallo allemaal!

Ik ga weer een poging doen tot bloggen en het deze keer ook vol weten te houden... 
Het leek me wel leuk om jullie mee te nemen in mijn leven en te laten zien wat ik tijdens een normale week allemaal doe dus daarom heb ik geprobeerd om elke dag een foto te maken van iets wat ik die dag heb gedaan. Hoop dat jullie het leuk vinden!


Maandag en dinsdag was ik op stage. Ik loop stage bij een bedrijf dat mensen in de WIA en Wajong helpt bij het zoeken en uitvoeren van werk. 
Dinsdag moest ik in Amsterdam zijn en zakelijk gekleed zijn omdat we afspraken hadden met cliënten, lekker op mn hakken door zo'n mooi kantoor heen lopen heerlijk! Toen ik klaar was ging ik even langs bij mijn huisgenootje die bij de starbucks werkt, lees: GRATIS koffie!!



 
Ik had woensdag vrij dus ik besloot dinsdagmiddag om lekker naar huis te gaan en bij mijn ouders te gaan eten en slapen ipv op mijn kamer. En dit was het fijne uitzicht in de bus... regen regen en nog meer regen.
Woensdag heb ik de hele dag op de bank ge couchpatato't. Even helemaal niks doen. Dat had ik wel weer nodig na die eerste week weer naar school en stage... haha. 
 Donderdag was ik al een klein beetje ziek aan het worden maar er was savonds een feestje van mijn faculteitsvereniging dus ik was toch maar even gegaan. Uiteindelijk was het een super gezellige avond geworden en heb ik zelfs een hele leuke jongen leren kennen....to be contiued.
Zaterdag moest ik werken. ik voelde me tijdens mijn werk al niet helemaal top maar toen ik thuiskwam en op de bank ging liggen voelde ik me steeds beroerder. Uiteindelijk had ik zelfs koorts van 39,4 graden! oh en trouwens dit is een oorthermometer hoor, voor het geval dat je dacht dat het een ander soort thermometer was ;) 
Zondag was ik helaas nog steeds ziek, ik kwam er achter dat ik ook allemaal rare witte vlekjes achterin mijn keel had, wat samen ging met veel keelpijn. 
Vandaag ben ik toch maar even naar de huisarts gegaan. Ze wisten nog niet zeker of het een keelontsteking was of pfeiffer. Dat weten ze pas over een week als de plekken niet beter maar erger worden na een week. Dus we will wait and see... 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken in mijn leven. Ik ga proberen om vaker van dit soort blogs te maken en ik heb nog een paar leuke ideeën voor ander blogs omdat ik nu op mezelf woon en dus heel weinig geld te besteden heb, heb ik nieuwe manieren ontdekt om een beauty addict te blijven maar dan wel met een kleiner budget. 

Kus!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten