maandag 30 september 2013

common white girl tag

Deze tag vind ik erg leuk om bij andere mensen te lezen daarom dacht ik, laat ik deze zelf ook maar eens invullen :)

hier komt ie:

1. favo starbucks drankje:

Meestal neem ik eigenlijk een gewone kleine cappuccino, maar laatst had mijn lieve huisgenootje een heerlijke witte chocolade koffie met caramel gemaakt. Heeeerlijk! Dit is sowieso mijn nieuwe favoriet.


 
2. Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Verbazingwekkend kort. Als ik echt heel erg lang in bed blijf liggen doe ik er ongeveer 10 minuten over. En dat is dan mijn makeup, haar en aankleden. Maaar als ik ga stappen kan ik er rustig een uur over doen, dat dan weer wel haha.
3.Hoeveel selfies maak je op een dag?
Eigenlijk best weinig omdat ik geen camera aan de voorkant van mijn telefoon heb. Ik heb nog een retro iPhone 3. Ik denk misschien 2 per week ofzo.
4. Hoeveel Instagram volgers en foto’s heb je?
héhé.. ik heb geen instagram :$
5. Zeg je wel eens OMG of LOL hardop?
OMG wel, LOL nooit. Ook vind ik het soms nog wel eens leuk om er een YOLO'tje in te gooien, gewoon voor de grap.
6.Draag je kledingstukken weleens vaker dan één keer?
Natuurlijk! Ik moet mijn eigen was doen dus daar wil ik niet te vaak mee bezig zijn haha. Een shirtje draag ik twee keer en een broek soms wel drie keer. wel wissel ik dan regelmatig met een andere broek omdat het anders steeds dezelfde outfit is.
7.Ben je racistisch?
Vreemde vraag.. nee natuurlijk niet. Als je als SPH'er racistisch bent kom je niet ver in je werk. 
8.Instagram, Twitter of Tumblr?
None of the above.. Ik heb ze allemaal niet. Wel ben ik een fan van Facebook, Pintrest en Bloglovin.

9.Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Stage, school en werk. In mijn vrije tijd hou ik van youtube kijken, shoppen, bijkletsen met vriendinnetjes en ik ben een stapfanaat, lekker drankjes doen met vrienden is denk ik mijn favoriete vrije tijds besteding, helaas minder positief voor mijn portomonee.
10.Wie zijn je favoriete YouTubers?
Op nummer 1 staat absoluut sprinkleofglitter, ik vind het inspirerend hoe zij altijd zo positief in het leven kan staan. tweede plaats is voor Zoella, en daarna Tanya Burr, Elle Fowler, en Fleur de Force. Zoals je ziet ben ik een fan van de Engelse beauty Guru's. 
11.Hoe vaak doe je je nagels?
Ik denk een keer per maand. Ik ben veel te ongeduldig om te wachten tot mijn lak droog is, en ik vergeet altijd om de lak er na een tijdje ook weer af te halen. 
12. Ben je een shopaholic?
Ik kan helemaal los gaan maar ik kan me ook heel erg goed beheersen. De laatste tijd heb ik veel vaak Ebay shopaholic momentjes waarbij ik zo 10 items in een uur kan bestellen. Ik denk dat dit komt doordat je niet echt het gevoel hebt dat je echt iets koopt maar meer gewoon iets aanklikt, als het dan eindelijk binnenkomt is het altijd een leuke verassing.
13. Hoe vaak heb je Mean Girls gezien?
Oke dit is wel een beetje een raar dingetje van mij, ik denk als ik eerlijk ben zo'n 30 keer.. Ik ken elke zin uit mijn hoofd haha.
14. Heb je veel kleding?
Ja best wel. Ik heb ook veel broeken, ongeveer 15 ofzo. Dit is best onhandig aangezien ik nu op kamers woon en mijn kleding niet meer kwijt kan op mijn kamer. 
15.Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Nee nooit, dat vind ik echt een rare trend, waarom wil je een foto hebben van je eten? Eet het gewoon lekker op!
16.Draag  je elke dag make-up?
Nee zeker niet, als ik een dagje thuis ben hou ik het lekker naturel. Ook heb ik regelmatig geen zin om makeup op te doen naar school, en dan doe ik alleen een klein beetje mascara. Dat telt ook als geen makeup toch??

17. Hoe stijl je je haar meestal?
Meestal maak ik met de stijltang een kleine slag in mijn haar en verder laat ik het lekker los. 
18. Zie je er altijd presentabel uit?
Nee. zeker niet als ik een bankhang dagje heb, dan draag ik een lange Pip badjas en mijn Uggs slippers. Soms schaam ik me echt kapot als dan ineens de deurbel staat en er een post pakketje voor mij is, ik heb me wel eens zitten verschuilen achter de bank omdat ik de deur echt niet open durfde te doen... 
Zo, dit waren alle vragen. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en zo niet, dan heb je pech! haha

Kusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten