zondag 14 april 2013

grondige reiniging na het stappen

afgelopen donderdag was ik wezen stappen in Utrecht. Door het dansen en het bier dat in je haar komt en op je kleren, heb ik de dag na het stappen altijd zin in een grondige reiniging. hieronder laat ik zien in welke stappen ik dat doe. veel leesplezier!

Als eerste verwijder ik alle overgebleven make-up. Meestal haal ik op de avond zelf niet zo netjes en precies mijn make-up eraf. Dus de dag erna gebruik ik de Hot cloth cleanser van No7 (deze kun je krijgen bij Boots apotheken in Nederland of bestellen via de website http://www.nl.boots.com/) ik heb de muslim cloth niet meer dus ik gebruik gewoon een washandje. Deze cleanser haat alle restjes make-up eraf en zorgt ervoor dat mijn gezicht weer helemaal schoon en fris aanvoelt.

 





De tweede stap is een face wash. Dit vind ik na de cleanser lekker op mijn gezicht op te frissen. mijn huidige face wash is van Himalaya, deze heb ik een keer ontvangen in een glossybox. Je kan deze kopen bij De Tuinen. 

 


Hierna gebruik ik de neus poriƫnstrips van de Action. Deze doe ik op tijdens het douchen, hierna moet ik ze nog wel even laten drogen omdat tijdens het douchen de strips vochtig worden en droog moeten zijn als je deze eraf haalt.




Na het douchen smeer ik mezelf in met de dream cream van Lush. Dit is echt een heerlijke verzachtende bodylotion die ook nog eens heel lekker ruikt. mijne is bijna op maar zodra deze op is, ren ik meteen naar de winkel om een nieuwe te kopen.




Mijn gezicht is lekker gereinigd door alle andere stappen. Na het douchen verwen ik mijn gezicht met een lekker maskertje. Ik gebruikte het Sensational sea algae masker van DHR van der Hoog. Dit is een lekker dik kleiachtig maskertje. 





Je handen en voeten mogen natuurlijk niet vergeten worden bij een grondige reiniging. ik gebruik een klein proefje van SPA. En voor mijn voeten gebruik ik een lotion voor je hielen (hier heb ik geen losse foto van maar hij staat wel op de foto bovenaan)




na dit alles voel ik mij weer helemaal opgeknapt en weer fris en schoon.

1 opmerking: