zondag 6 oktober 2013

Ombre/dip dye haar

Hee!
Ik was al een tijdje toe aan iets nieuws met mijn haar. Afknippen had ik geen zin in, en helemaal een andere kleur verven vond ik ook weer zo drastisch.
Ombre verven had ik al een tijdje in m'n hoofd maar ik wist niet of het wel zin zou hebben aangezien mijn haar al best licht is.




Na wat rondvragen bij kappers kwam ik erachter dat het best mogelijk is met blond haar dip dye te laten zetten.

Bij een studentenkapper in Utrecht (vlakbij de Neude) heb ik het voor 44 euro laten doen.

Hieronder zie je een voor en na resultaat:

Ik heb echt alles geprobeerd maar ik krijg de foto's op geen enkele manier omgedraaid. helaas. dan maar zo!


Ik vind het echt heel leuk geworden en ben er erg blij mee!
Wat vinden jullie ervan?















Geen opmerkingen:

Een reactie posten