donderdag 8 december 2011

E.L.F review en swatches



ELF staat voor eyes lips and face.  ELF is een Amerikaans cosmetica merk dat nog niet al te lang een Nederlandse website heeft.
Elf heeft 3 verschillende make-up lijnen:
-           De studio lijn
-           De minerals lijn
-           En ELF
 Deze laatste lijn is hun buget lijn waarvan de meeste producten maar 1 euro zijn! Andere 2 lijnen hebben prijzen vanaf ongeveer 4 euro. Helemaal niet duur dus.
Maar hoe zit het dan met de kwaliteit? denk ik dan meteen.
Ik ben eens op youtube gaan rondkijken en ik vond over het algemeen positieve reviews, hierdoor werd ik benieuwd en wilde dit toch maar eens met mijn eigen ogen gaan bekijken.

Ik heb besloten om van alles even wat te proberen en als dit beviel zou ik nog een keer een grotere bestelling gaan plaatsen.
Ik heb de volgende dingen besteld:
-          Studio blush in candid coral
-          Studio blushed en bronzed

-          Studio oogschaduw in coffee bean

-          Mineral lipstick in nicely nude


Dus van alles eigenlijk wel een beetje.

Ik ben van alle producten echt onder de indruk van de kwaliteit! Alles is echt heel goed gepigmenteerd.
De blushes zijn echt heel mooi van kleur, wel een beetje donkerder dan op de site stond. Maar heel zacht en ze blijven heel goed zitten.
De bronzer is voor mij persoonlijk een tikkeltje te donker maar ook weer heel goed gepigmenteerd en blijft lang zitten.
De oogschaduw is echt heel erg mooi, de glitters die erin zitten zijn ook niet teveel van het goede. Ik gebruik deze vaak in mijn crease.
De lipstick is heel hydraterend en zacht. De kleur blijft echt verassend lang zitten, langer dan sommige duurdere lipsticks.

swatches:
v.l.n.r :
oogschaduw coffee bean, lipstick nicely nude, blush cadid coral, blushed en bronzed.
Ik ben echt verbaast over de kwaliteit die je krijgt voor de prijs. Ik ga zeker nog een keer bij hun bestellen.
Wel moet ik er nog bij zeggen dat de verzendkosten helaas wel weer wat aan de duurdere kant zijn. Dit is namelijk 5 euro en als je dan 1 oogschaduw besteld zijn de verzendkosten meer dan de oogschaduw zelf.
Maar elf heeft vaak kortingscodes die je op de website of op hun facebook kun vinden:




2 opmerkingen: