maandag 12 december 2011

conditioner only

Ik ga beginnen met mijn haar conditioner only te wassen. Ik heb op internet een aantal dingen gelezen hierover en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor effect dit op mijn haar heeft. Ik heb namelijk dik,lang,pluizig, gehiglight, blond haar. 
Ik ben op zoek gegaan naar een conditioner zonder siliconen en dat was nog wel even een gezoek. Gelukkig heeft het meisje bij de kruitvat mij goed kunnen helpen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de conditioner van kruitvat eigen merk voor normaal haar, deze bevat geen siliconen en is ook nog eens maar iets van €1,50! 
ik ben benieuwd wat het met mijn haar gaat doen. als ik verschil merk laat ik het jullie weten.




wat vind jij van conditioner only? heb je het wel een geprobeerd of zou je het willen proberen? laat het me weten!

2 opmerkingen: