dinsdag 6 december 2011

Miracle skin perfector (BBcream) van Garnier



Een tijdje geleden heeft Garnier hun eerste BB cream uitgebracht. ik heb dit product een aantal weken uitgeprobeerd en ik ben aangenaam verrast.

Wat belooft Garnier?

Garnier belooft de volgende 5 stappen in 1 tube:
-          Hydratatie en egalisatie
-          Camouflage voor onzuiverheden
-          Kringen onder de ogen laten verdwijnen
-          Rimpels minimaliseren
-          UV bescherming factor 15

Maakt Garnier hun beloftes waar?
-          Hydratatie en egalisatie:
zeker! Het product voelt en hydrateert als een dagcreme en egaliseert de huid tot slot geeft het een mooie stralende finish.
-          Camouflage voor onzuiverheden:
nee dit vind ik niet. Als je het over een puistje heen smeert geeft het een beetje dekking maar zeker niet zoals een foundation of een concealer zou doen. Als je last hebt van onzuiverheden zou ik naast de BB cream nog een extra beetje foundation gebruiken op probleemgebieden.
-          Kringen onder de ogen laten verdwijnen:
Het zelfde verhaal als met de onzuiverheden. Het dekt lichtelijk maar als je echt donkere kringen hebt (zoals ik) heb je niet genoeg aan alleen de BB cream. In dit geval moet je er nog een beetje concealer overheen doen.
-          Rimpels minimaliseren:
Gelukkig heb ik nog geen last van rimpels. Dus kan ik ook geen oordeel hierover geven. Wel vind ik het apart dat Garnier dit belooft aangezien het product specifiek op jongeren gericht is en die hebben over het algemeen geen last van rimpels (toch??)
-          UV bescherming factor 15:
Helaas heeft de zon zich weinig laten zien de afgelopen weken dus ook hier kan ik niks over zeggen.

Conclusie:
Als je een huid hebt met weinig onzuiverheden en je bent geen fan van heavy foundations dan is dit zeker een aanrader!
Het smeert als een dagcreme dus krijg je mooie egale dekking over je gezicht, het ruikt een beetje naar zonnebrand, en het hydrateert plus het geeft (hopelijk) een goede SPF dus dat scheelt je ook weer 2 extra potjes in de ochtend.
Er zijn 2 kleuren beschikbaar: light en medium. Zelf vind ik light al aardig donker.
De prijs is ongeveer 13 euro maar ik heb mijne in de aanbieding gekocht voor 9 euro dus als je 13 euro teveel vind kun je altijd de folders nog even goed in de gaten houden.



1 opmerking: