zaterdag 10 mei 2014

Roze Ombre


Hey!

Ik was mijn haar een beetje zat aan het worden en zat op internet te zoeken naar leuke manieren om iets anders met je haar te doen.

Nu vond ik semi permanente haarverf in allemaal super gave kleuren! ik had geen zin om te wachten op een bestelling via internet (ongeduldig...) dus ben ik naar Kinky kappers in Utrecht gegaan en die verkochten het ook.
Helaas wel een beetje prijzig (13,50 per potje) maar het gaat hopelijk lang mee.






Hierboven zie je het resultaat. ik heb het alleen in de onderste plukjes gedaan omdat je haar eigenlijk geblondeerd moet zijn, anders pakt de verf niet :(
ik heb de aanwijzingen op het potje gewoon gevolgd, alleen wat ik heb gedaan is er een beetje creme spoeling aan toe voegen om de kleur wat lichter te maken en niet zo super fel.

Alles bij elkaar ben ik er redelijk tevreden mee alleen denk ik dat ik er de volgende keer nog wat meer in ga doen, het is nu best weinig en je ziet het niet super goed.

Als het volgende keer beter lukt plaats ik nieuwe foto's!
(Btw mijn shirtje is van Monki, Is ie niet super leuk?)


2 opmerkingen: