zaterdag 26 mei 2012

Glossybox Mei 2012

Toen ik gisteravond laat eindelijk thuis was, zag ik op de grond een pakketje staan waar ik heel vrolijk van word; De Glossybox!!

Eigenlijk wilde ik hem meteen openmaken en kijken wat er deze maand weer allemaal voor leuks in zat maar het was al laat dus ben ik gaan slapen en heb vanochtend zo snel mogelijk gekeken wat er allemaal in zat.

De doos voelde al aardig zwaar toen ik hem oppakte dus dat betekend meestal veel goeds en ja hoor, een rijkelijk gevulde Glossybox:





Mijn oog viel meteen op een product waarvan ik toevallig net van plan was om een nieuwe van te gaan kopen want mijne was helemaal op; De BB cream van Garnier.
Ik heb deze gekocht toen hij net in Nederland was uitgekomen en heb hem inmiddels helemaal opgemaakt, wat niet vaak voorkomt bij mijn foundations.


De gene in mijn glossybox is in de kleur licht, de kleur past perfect bij mijn huid. de vorige die ik had was in de kleur medium, hij was eigenlijk een stukje te donker maar daar kon ik mee leven.








Het volgende product komt me nu ook zeker heel goed van pas. Aftersun van NO- AD. De afgelopen dagen heeft de zon namelijk flink lopen schijnen op mijn witte melk huidje en hierdoor heb ik flinke verbrandingen op mn schouders,gezicht en onderbenen. Vooral voordat ik ga slapen is het fijn om een aftersun op te doen voor een beetje verkoeling en verzachting.



Het enige wat mij wat minder aanspreekt is de geur; Kokos. Ik ben daar geen fan van maar gelukkig is de geur niet zo overheersend dat ik hem niet zou gebruiken. 

Het derde product in de Glossybox is iets wat ik zelf niet zo snel zou aanschaffen maar wat wel leuk is om te krijgen in een box ; Gliss Kur volume mouse.

Ik ben altijd een beetje sceptisch over producten die je haar 'meer volume' geven. het enige volume product dat ik heb gekocht dat echt werkte was de Big shampoo van de Lush. Maar wie weet, Ik geef het een kans..










Het vierde product was iets waar ik zeker naar benieuwd ben, Reinigings doekjes van Dokter van Der Hoog.
dit zou voor een groot deel natuurlijke bestandsdelen bevatten, wat natuurlijk altijd fijn is!


En aangezien ik ook aardig lui ben, vooral als ik een feestje heb gehad en 'snachts laat thuiskom heb ik meestal geen zin meer om nog helemaal naar de badkamer te lopen om daar m'n makeup reiniger te pakken. Dus deze doekjes komen waarschijnlijk terecht op mn nachtkastje voor luie dagen.




Het vijfde full size product is een eyeliner van Zoeva. ik heb al een aantal keer van het merk gehoord maar ik heb me er nooit echt in verdiept.
toen ik de eyeliner even snel op mijn hand uittestte, was ik echt verbaast! 

hij gleed enorm soepel en zacht op mn hand en gaf een hele zachte donkergroene licht glinsterende kleur af. 
Ik denk dat dit zeker de nieuwe favoriet gaat worden van mijn eyeliners!


Het laatste product is wel een sample maar dat vind ik helemaal niet erg want mascara's drogen bij mij altijd erg snel uit en dan moet ik alweer een nieuwe aanschaffen, niet omdat hij dan leeg is maar omdat ie uitgedroogd is.
Op dit moment gebruik ik de YSL mascara van de vorige Glossybox. Die is echt GEWELDIG, als ik geld zat had zou ik hem zo kopen.

De masterpiece mascara van Max Factor heb ik al een keer in mijn bezit gehad dus daarvan weet ik al dat ik die ook heel fijn vind. Ik denk dat ik deze ga bewaren voor de vakanties.





DUS om het even samen te vatten kreeg ik deze maand 5 full size producten waarvan ik al van 4 zeker weet dat ik ze goed kan gebruiken, voor maar 12,95!!! Ik had snel even uitgerekend dat de producten die er deze maand inzaten in totaal rond de 70 euro kosten. Dat is toch geweldig? 
Ik kan iedereen aanraden om je in te schrijven voor de glossybox want je krijgt echt waar voor je geld.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten